Leveringsvoorwaarden

Na ontvangst van de volledige betaling probeert Black Moon de bestelling van de klant binnen de 3 werkdagen te verzenden, tenzij anders aangegeven op de website omwille van bijvoorbeeld jaarlijks verlof. 

De opgegeven levertermijn is slechts indicatief en kan in geen geval als bindend gezien worden.  Indien de levertermijn beduidend later is dan aangegeven of voorzien brengt Black Moon haar klanten hiervan per mail op de hoogte.

Indien een bestelling niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, brengt Black Moon de klant hiervan via mail op de hoogte.  De klant heeft op dat moment het recht om de overeenkomst te ontbinden.  Hierbij heeft de klant in geen enkel geval recht op een schadevergoeding.

Indien het gaat om bestellingen op maat,  wordt er gestreefd naar een levertermijn tussen de 7 en de 14 dagen na aanvaarding van de bestelling. 

De levering  kan gebeuren aan huis of in een afhaalpunt.

De producten worden geleverd op het door de klant, tijdens de bestelling, aangegeven adres.  Foutief doorgegeven adressen vallen volledig onder de verantwoordelijkheid van de klant en kunnen aanleiding geven tot extra kosten, die onverwijld aan de klant zullen worden doorgerekend.

Black Moon kan niet aansprakelijk worden gesteld in geval van vertraging of niet-levering door de vervoerder. 

De levering binnen België is gratis voor bestellingen boven de 60 Euro.    

Thuislevering door Black Moon is mogelijk voor volgende postcodes: 1840, 1850, 1851, 1860, 1861, 1880, 1980, 2811 en 2830 en moet duidelijk aangegeven worden bij het plaatsen van een bestelling.  Indien niet aanwezig bij de levering, zullen er verzendkosten in rekening worden gebracht. 

Afhalen is mogelijk na afspraak (telefonisch of via e-mail) op volgend adres: Oostdijk 26, 1880 Kapelle-op-den-Bos, België. 

De bestelde producten blijven de exclusieve eigendom van Black Moon tot wanneer de betaling geschied is en de levering gebeurd is.  Vanaf dat moment is de klant volledig aansprakelijk voor verlies of beschadiging van de bestelde producten.

Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moet door de klant binnen de 24 uur na ontvangst worden gemeld aan Black Moon via info@black-moon.be.

 

Opgemaakt op 5 juli 2022.